Meny.png

Tankekraft:
Koncept, tekst og Art Direction 

 

Target audience: 
Hverdagens forbruger.

 

Media: 
Oplæg lavet for Envision Advertising

Grønt først.

Vi arbejder med et nyt mindset om at sætte grønt først. Kunderne er allerede godt på vej – af et hav af forskellige grunde. Grønt er kilde til vitaminer, mineraler og proteiner – det er simpelthen sundt for os at spise grønt. Dernæst er det klimavenligt.

Flere og flere danskere introducerer kødfrie dage eller lever ligefrem vegetarisk eller vegansk. Grønt er ved at ændre status i disse år fra at være et supplement til kødet på middags- tallerkenen til at være selve omdrejningspunktet, der faktisk af og til helt overflødiggør kødet.

 

Det er en interessant, relevant og sympatisk tanke at sætte grønt først. Og det vil MENY gerne være en del af. Vi tror på, at vi kan blive det, for vi har ambitionerne, varerne, medarbejderne og (delvist) priserne er til det. Nu skal historien fortælles, så vi sammen kan blive endnu grønnere.

Grøn rabat til alle studerende.

Flere grønsager – mere frugt.
Hvad angår kosten, er det især ønsket om at spise flere grønsager, som fylder blandt fremtidens forbrugere. Hele 40% af denne målgruppe giver udtryk for netop det. Ønsket afspejler sig også i den trend, som ses rundt omkring i landet, hvor interessen for vegetarisk og vegansk mad blomstrer. Vi vil gerne have bedre fat i de unge, og grønt kan være det område, vi bruger som indgang til for alvor at lykkes med det. Det kræver, at vi forstår dem og får vækket deres nysgerrighed.

0e9d4b3d-769a-45da-b85a-562cada9afe4.png
Skærmbillede-2021-08-27-kl.-06.30.26.png
e57c7e28-c0b7-4b88-9e2f-432a9af43cbe.png