Hummel.png

Tankekraft:
Tekster og Art Direction 

 

Target audience: 
Everyday consumers.

 

Media: 
Campaign material.

The Connection Project_

Ved siden af lanceringen af kollektionen er hummel® dedikeret til at fremme vigtigheden af autentiske, analoge og virkelige forbindelser mellem mennesker. Overfor en stadig mere digitaliseret og eneboer verden understreger mærket det presserende behov for at afbryde forbindelsen for at fremkalde ægte menneskelige forbindelser for at bekæmpe en progressiv ensomhed – og opmuntre mennesker over hele verden til at tale om ensomhed og isolation i håb om at gøre fremtiden (endnu) bedre.

Love Athletes.

Ingen sportsklub kan fungere uden de virkelig passionerede, entusiastiske sjæle, der bruger deres evner og fritid til at gøre en kæmpe forskel i og for klubben.
Du kender dem godt. Trænere, kitrensere, linjemarkører, chauffører og alle de andre gode mennesker, der hjælper en klub med at blomstre og fungere. Det er dem, der måske ikke spiller, men lægger grundlaget for klubben, sporten og atleterne til at fungere. På hummel vil vi gerne hylde disse helte. Vi har kaldt dem ‘Love Athletes’ - alle dem, der elsker sporten at få sport til at fungere.

Image 36.png
Image 45.png
Image 46.png

Indsalg.

Mange gange laver man en film, når et koncept skal sælges ind internt i en virksomhed. Her er et eksempel på sådan en film laves til salgsstyrken. Filmen laves typisk med "lånte" klip og uden at betale rettigheder til musik mm, da den aldrig skal vises offentligt. Derfor står der fx "Shutterstock" hen over nogle af klippene.
Du skal bruge en kode for at se filmen. Den er: hummel