
Tankekraft:
Kreativ strategi, koncept og Art Direction
Target audience:
Interesserede franchisetagere og forbrugere i helse-, behandlings- og skønhedssegment samt fitness og sportsklubber.
Media:
Corporate Identity, Indretning, Website, Brand Proposition, Kommunikationsoplæg.
Den seriøse spiller i en ny trend.
Cryo-behandling er det nye sort i skønhedspleje og helse- og behandlings-segmentet. Cryo-klinikker skyder op overalt, som solcentrene gjorde det i 80'erne. Det uheldige er, at der de i fleste af centrene bruges det billigste udstyr på markedet - med det eneste formål, at score kassen, mens trenden er hot - uden at have nogle skrupler i forhold til om der er forbundet risici med behandlingerne – og i øvrigt om behandlingerne er effektive.
Til gengæld er cryo-terapi en yderst anerkendt behandlingsform. Mange professionelle sportsklubber og andre organisationer hvor hurtig restituering og heling af skader er en prioritet, som fx i fodboldverdenen.
For at cryo-behandling skal være effektivt og sikkert, skal behandlingerne foregå i kamre og uden direkte kontakt med det nitrogen, der bruges til at køle luften ned med.
CryoVital er den professionelle spiller på markedet, der kun opererer med medicinsk godkendt udstyr. De er her med andre ord ikke for at plukke markedet lavt hængende frugter, men satser på at vinde på den lange bane.
Derfor er stilen seriøs og med en klinisk renhed, der signalerer kvalitet og sikkerhed. Der er ingen poppede udfald, men til gengæld en faglig og saglig tilgang til målgruppen.

Websitet opleves bedst live:

